2019-04-17, 15:04
Sol vind o vatten
Veckans bild 2019
|
2019-04-17, 15:04
Sol vind o vatten
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.
Grattis BEAN! Du koras till vinnare för veckans bild V16, med bidraget "Sol vind o vatten".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Så skänker vi en tanke till Ted Gärdestad som komponerade låten...
https://www.youtube.com/watch?v=OAedjDif11U
2019-04-24, 09:04
Här stod vi en natt i påskhelgen, Kallerö vid Kallrigafjärden i Uppland.
Blir det veckans bild månne? Har sett att jag vunnit nån gång förut så nu är jag taggad! Skickat från min SM-T535 via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V17, med bidraget "Fricamping vid Kallrigafjärden". Skall det bli Ljusne-Håkan som erhåller den ärofyllda hederstiteln "Årets bildmakare 2019?
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
2019-05-02, 20:05
Troligen förbjuden camping vid Hudikfjärden. Snöväder är på gång fast det är Maj månad.
Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V18, med bidraget "Snöväder är på gång fast det är Maj månad"
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V19 vinnare. Får hoppas på fler bidrag under V20 i stället.
2019-05-15, 11:05
Från vår vackra båthamn i Ljusne, i går....
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil. |
« Tidigare tråd | Senare tråd »
|