Camping Forum - Din campingplats på nätet

Full Version: Veckans bild 2019
Detta är en förenklad verision av forumet. Visa full verision i original format.
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Ett nytt år har tagit vid, vilket medför en nystart för veckans bild i en ny tråd. Den bild som har erhållit flest "Tack" inom en given vecka utses till vinnare. Man kan förbättra sina vinstchanser genom att inge sitt bidrag tidigt under veckan, varvid man har möjlighet att erhålla fler "Tack".

När 2019 har kommit till ända koras den som har vunnit flest veckor till hederstiteln "Årets bildmakare 2019". Vidare kommer de tre vinnarna av veckans bild som har erhållit flest "Tack" att gå vidare till en final för framröstning av "Årets bild 2019".
Ett träd av det större formatet.

[Bild: OK7gyDc.jpg]
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Sokrates (d.v.s. mig själv)! Du koras till vinnare för veckans bild V1, med bidraget "Ett träd av det större formatet".
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V2 vinnare. Får hoppas på fler bidrag under V3 i stället.
"Ludoteca" på stranden.

[Bild: jn6hO6C.jpg]
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Sokrates (d.v.s. mig själv)! Du koras till vinnare för veckans bild V3, med bidraget "Ludoteca på stranden".

Vinsten skedde på "walk-over" och utan att erhålla några röster Sad Men en vinst är ändå en vinst Smile
Vintrig solnedgång vid en liten skogssjö i mina älskade härliga Östgötska skogar.
Hade jag haft en superisolerad liten fin husvagn hade jag varit ute mer och vintercampat i sådan här miljö.
Är bara så mysigt att vakna upp i husvagnen ute i skogsmiljö såhär :-)
Synd vi är för få som gillar sådan fricamping så det inte finns en marknad för sådana husvagnar!
Men blir i alla fall lite mysigt vinterfricampande för mig några gånger per vinter :-)
Kan ju inte låta Sokrates vinna på "walk-over" hela tiden... ;-)
[Bild: mfZIuKJ.jpg]
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis BoUte! Du koras till vinnare för veckans bild V4, med bidraget "Vintrig solnedgång".
Berget La Concha en mulen dag:

[Bild: 5Y0J5bi.jpg]
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Sokrates (d.v.s. mig själv)! Du koras till vinnare för veckans bild V5, med bidraget "Berget La Concha en mulen dag".
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15