2019-04-23, 21:04
Köpte först en ny taklucka från Campingprodukter då den 30 år gamla gick i delar. Ganska snart gick ett snöre i den nya Hekin av, och hur snörena var dragna från början var omöjligt att lista ut. Mailade Campingprodukter som genast skickade en ny, utan att vilja ha den trasiga i retur. Med en ny att kolla på listade jag snart ut hur snörena skulle dras, och att det som gått av för mig var 5 cm för kort från början, därför revs det snart av. Jag skarvade det o luckan var hel igen!
Och plötsligt hade jag en extra lucka, satte idag dit den bak i "sovrummet" där det hittills blivit väldigt varmt på mornarna om solen lyst på den änden.
På fricamping inne i städer är det ju inte trevligt att ha sidofönstren öppna när man sover, någon kan ju sätta in handen med en kniv rätt i ansiktet när man sover. Med dubbla luckor blir genomluftningen där bak enormt mkt bättre utan öppna fönster. Och bägge luckorna har ju mygg o getingnät plus mörkläggning om man vill.
Gjorde det idag 23 april när det var 23 grader varmt o göttigt värre.
[censurerat ord] vad jag mätte o tejpade innan jag vågade köra på med tigersågen.
Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Och plötsligt hade jag en extra lucka, satte idag dit den bak i "sovrummet" där det hittills blivit väldigt varmt på mornarna om solen lyst på den änden.
På fricamping inne i städer är det ju inte trevligt att ha sidofönstren öppna när man sover, någon kan ju sätta in handen med en kniv rätt i ansiktet när man sover. Med dubbla luckor blir genomluftningen där bak enormt mkt bättre utan öppna fönster. Och bägge luckorna har ju mygg o getingnät plus mörkläggning om man vill.
Gjorde det idag 23 april när det var 23 grader varmt o göttigt värre.
[censurerat ord] vad jag mätte o tejpade innan jag vågade köra på med tigersågen.
Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.