Jag har ett gammalt Origo campingbord från 70-talet vars storlek passar väl i bagageutrymmet på VW-bussen. Ursprungligen förvarades enkla campingstolar inuti bordet, men dom har sedan länge förpassats till dom sälla jaktmarkerna. I stället för campingstolarna förvaras nu en el-kokhäll inuti bordet när det är ihopfällt.
Varma dagar när man står på campingplats och har tillgång till 230v är det skönt att sitta utanför husvagnen och laga mat, eftersom det blir onödigt varmt inne i vagnen när man använder gasolspisen även när takluckan är öppen. Det är även trevligt att laga mat utomhus.
Tennisnätet som utgör katternas rastgård kommer även till användning för att hänga upp handdukar på tork efter man har varit och badat.
Varma dagar när man står på campingplats och har tillgång till 230v är det skönt att sitta utanför husvagnen och laga mat, eftersom det blir onödigt varmt inne i vagnen när man använder gasolspisen även när takluckan är öppen. Det är även trevligt att laga mat utomhus.
Tennisnätet som utgör katternas rastgård kommer även till användning för att hänga upp handdukar på tork efter man har varit och badat.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”