Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Camping o naturbilder. (Långlivad tråd!)
#81
Mobiltelefoner kan ge bra bilder, under rätt omständigheter. Så det behöver inte vara lögn.

Men jag tänkte att eftersom det står på bilderna att du tagit dem med en Samsung bör det vara Android. Då har du möjlighet att länka Google Photo med bilderna du tar i telefonen, så du kan bums se dem på datorn eller plattan eller vad annat med internetsurfmöjlighet du kan ha.
Svara
#82
Tapatalk brukar protestera när man väljer högsta kvaliteten. Mellan brukar funka.
Antar att man behöver köra betalversionen om man vill ladda upp högsta kvaliteten

Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
[-] Följande 1 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
#83
Funkar inte nu heller fast det gjort det i åratal. Ingen annan som orkar försöka lägga ut en bild? 
Känns lite slut med att tävla i veckans bild.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
Svara
#84
Den här lilla fågelungen kämpade sig fram genom klövern för ett par somrar sedan. Det var ingen skrämd stackare, snarare en kaxig lite typ. Hoppas att det fanns föräldrar i närheten.
Vet någon vilken sort? Jag gissar på någon sorts rovfågel.


Bifogade filer Thumbnail(s)
   
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Adrian för detta inlägg:
  • LMC400, yngrot
Svara
#85
Är det fel på min burke eller är det lika hos er andra?

Bilden som Adrian lagt in är inte "nerskalad" utan jag ser skärten på fågeln, kan det vara att bilderna är för stora så programet inte tar emot Ljusne Håkans bilder....

Tro?
Svara
#86
(2023-02-01, 08:02)Hagbard Skrev: Är det fel på min burke eller är det lika hos er andra?

Bilden som Adrian lagt in är inte "nerskalad" utan jag ser skärten på fågeln, kan det vara att bilderna är för stora så programet inte tar emot Ljusne Håkans bilder....

Tro?

Jag ser också bara en bit av fågelstjärten...
Min mobil fotade i nåt nytt hittepå bildformat, d va de som jävlades för mig.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
Svara
#87
Här syns den perfekt i mobilen. Vet dock inte vad det är för fågel

Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
Svara
#88
Gissa den välkända platsen?
Knyckt från tv, men har varit där själv        
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • LMC400, yngrot
Svara
#89
Fågeln syns bra på min dator.
Svara
#90
(2023-02-12, 05:02)Ljusne-Håkan Skrev: Gissa den välkända platsen?
Knyckt från tv, men har varit där själv

Jag gissar Saltkråkan
[-] Följande 1 användare säger tack till dig yngrot för detta inlägg:
  • LMC400
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 2 Gäst(er)