Trådar: 577
:
: 3.318
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.
Grattis BEAN! Du koras till vinnare för veckans bild V29, med bidraget "Fantastisk solnedgång 2015".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:2 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• BEAN, LMC400
:
Betygsättning:
20
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V30 vinnare. Får hoppas på fler bidrag under V31 i stället.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 3 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:3 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Altea, LMC400, yngrot
Trådar: 6
:
: 1.582
Betygsättning:
0
Men idag skiner solen och det blir en fin dag
Följande 2 användare säger tack till dig yngrot för detta inlägg:2 användare säger Thank You to yngrot for this post
• LMC400, Sokrates
:
Betygsättning:
20
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.
Grattis JOCKE.F! Du koras till vinnare för veckans bild V31, med bidraget "Sommar".
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• yngrot