Trådar: 577
:
: 3.318
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
Hittade följande gasoldrivna förbränningstoalett som är framtagen för husbilar och husvagnar:
www.cinderellaeco.com - cinderella-motion
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Trådar: 6
:
: 73
Ansluten: 2017 Sep
Betygsättning:
1
Ja de verkar smidiga och bekväma, speciellt när man sällan står på campingplats utan fricampar som jag och många andra. Då slipper man ju problemet att hitta någon stans att tömma toatanken.
Det enda är väl gasolförbrukningen, även om den inte drar jättemycket. Men är väl lite speciellt för mig då jag bara har plats för 2st P6 gasolflaskor.
Malin Storyteller satte in sådan i sin husbil för några år sedan och verkar jättenöjd med den. Hon bor året om i sin husbil, som hon brukar kalla "Världens minsta kulturhus".
https://malinstoryteller.com/husbil/utry...-drommare/
Liten husvagn = Stora upplevelser längs vägen!
Följande 2 användare säger tack till dig BoUte för detta inlägg:2 användare säger Thank You to BoUte for this post
• LMC400, Sokrates
:
: 1.582
Betygsättning:
0
Är väl en rätt bra lösning på toa i vagnen men tyvärr rätt dyr
Följande 1 användare säger tack till dig yngrot för detta inlägg:1 användare säger Thank You to yngrot for this post
• Sokrates
:
: 1.582
Betygsättning:
0
Det var väl Cabby som började med denna toa och de hade väl ensamrätt på den då..
Följande 1 användare säger tack till dig yngrot för detta inlägg:1 användare säger Thank You to yngrot for this post
• LMC400
Trådar: 577
:
: 3.318
Betygsättning:
20
Senaste prisuppgift för förbräningstoaletten är 41.490 kr, vilket fortfrande är lite mycket för min budget.
www.cinderellaeco.com/se-se/mobilehomes
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• yngrot
Trådar: 39
:
: 2.495
Ansluten: 2018 May
Betygsättning:
1
Lite över de flestas budget känns det som.
Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
Följande 1 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:1 användare säger Thank You to LMC400 for this post
• yngrot