Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
Snart får jag väl lägga upp resten av bilden Dodgy
Svara
(2018-12-26, 17:12)JOCKE.F Skrev: Snart får jag väl lägga upp resten av bilden Dodgy

Nej, gör inte det. Nu när vi har kommit igång behöver behöver du inte ta det roliga ifrån oss. Förse oss hellre med lite ledtrådar.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Är osäker på om du Jocke tagit bort Tyskland som alyernativ så ytterligare en gissning blir Bajern och floden Isar .
Svara
(2018-12-26, 18:12)BEAN Skrev: Är osäker på om du Jocke tagit bort Tyskland som alyernativ så ytterligare en gissning blir Bajern och floden Isar .

Nej det alternativet finns kvar,men det är inte rätt Tongue
Svara
Inte många länder kvar nu, så nästa gissning blir Italien och Maggiore kanske Stresa
Svara
(2018-12-26, 19:12)JOCKE.F Skrev:
(2018-12-26, 18:12)BEAN Skrev: Är osäker på om du Jocke tagit bort Tyskland som alyernativ så ytterligare en gissning blir Bajern och floden Isar .

Nej det alternativet finns kvar,men det är inte rätt Tongue

Då låter det som att platsen är belägen i Tyskland, men att floden Isar är fel svar. Vill minnas att Rhen också är ute ur leken. Undrar var det då kan vara.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
(2018-12-26, 20:12)BEAN Skrev: Inte många länder kvar nu, så nästa gissning blir Italien och Maggiore kanske Stresa

Äntligen rätt land,men var? Smile
[-] Följande 1 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
(2018-12-26, 20:12)JOCKE.F Skrev:
(2018-12-26, 20:12)BEAN Skrev: Inte många länder kvar nu, så nästa gissning blir Italien och Maggiore kanske Stresa

Äntligen rätt land,men var? Smile

Gott att landet har blivit inringat. Nu slipper man gissa på plateser i hela världen Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Kan det vara någon stans vid Gardasjön?
Svara
(2018-12-26, 21:12)BEAN Skrev: Kan det vara någon stans vid Gardasjön?

Nopp
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 16 Gäst(er)