2023-12-29, 03:12
Den diesel som säljs i sverige tillverkas säkert efter våra regeringars direktiv. Sämre kraft, högre förbrukning och mer skattepengar till statskassan.
Ingen kan väl på allvar tro att ett raffenaderi inte kan blanda olika diesel efter vad som beställs.
Tror även ni här att den sk blankdieseln är ett sorts grundämne?
Tror ni att jag ljuger då jag påstår att bilen orkar mer o drar 2 dl mindre med ST1 DIESEL?
Det blir en hel del självgoda idiotkommentarer på det har jag märkt. Den enda jag vet som tagit mitt påstående seriöst är en av grannarna, han körde tanken i husbilen nästan tom, tankade ST1 diesel och märkte exskt samma sak, starkare motor, märkbart lägre förbrukning. Plus min egen bror som liksom jag skriver upp körsträcka o litrar exakt. Peugeot åker han. Plus några till nätbekanta.
Det är nog dags att sluta skriva i detta forum för besserwisser dönickar.
Ingen kan väl på allvar tro att ett raffenaderi inte kan blanda olika diesel efter vad som beställs.
Tror även ni här att den sk blankdieseln är ett sorts grundämne?
Tror ni att jag ljuger då jag påstår att bilen orkar mer o drar 2 dl mindre med ST1 DIESEL?
Det blir en hel del självgoda idiotkommentarer på det har jag märkt. Den enda jag vet som tagit mitt påstående seriöst är en av grannarna, han körde tanken i husbilen nästan tom, tankade ST1 diesel och märkte exskt samma sak, starkare motor, märkbart lägre förbrukning. Plus min egen bror som liksom jag skriver upp körsträcka o litrar exakt. Peugeot åker han. Plus några till nätbekanta.
Det är nog dags att sluta skriva i detta forum för besserwisser dönickar.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.