Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veckans bild 2018
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V51 vinnare. Får hoppas på fler bidrag under årets sista vecka i stället, vilket är sista chansen att förstärka möjligheten att bli utsed till "Årets bildmakare 2018".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Vintersolståndet.

[Bild: XpEXsif.jpg]
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Hagbard! Du koras till vinnare för veckans bild under åretes sista vecka (V52), med det vackra och stämmingsfulla bidraget "Vintersolståndet".

Nu återstår att summera och se vem som har erhållit flest veckosegrar, samt vilka tre bilder som har fått flest röster.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Den hedervärda titeln "Årets bildmakare 2018" går till den som har vunnit flest veckor. Följande utgör topp tre: Nicro 10 st veckovinster, Sokrates 8 st veckovinster, samt: Hagbard och BEAN delar tredjeplatsen med 5 st veckovinst var.

Grattis Nicro! Du koras till vinnare av hederstiteln "Årets bildmakare 2018".

Nu återstår att utse "Årets bild 2018". De tre vinnarna som har erhållit flest Tack har uttagits till final som avgörs genom omröstning i tråden: campingforum.net - Årets bild 2018
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 2 Gäst(er)