Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
(2018-03-27, 21:03)Nicro Skrev: Har du spionerat på mig i helgen? Smile Visst är det Tallin.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro

k"YYL"le, det går väl inte att missa en Passat med 50,7 hästar med en taklåda... Big Grin

Vi från Gotland Yard har koll på det mesta   Rolleyes
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • Nicro
Svara
Nu åker vi kanalbåt...Vilken stad  Huh

[Bild: 6LBRcvr.jpg]
Svara
Paris?
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
Svara
(2018-03-28, 09:03)Nicro Skrev: Paris?

Japp, hur löste du det  Huh
Svara
Fransk flagga på båten och en stor flod. Ren gissning Big Grin
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
Svara
(2018-03-28, 10:03)Nicro Skrev: Fransk flagga på båten och en stor flod. Ren gissning  Big Grin

Misstänkte det, inte många som tänker på flaggor, men det hjälper och kanalen är Seine.  Smile
Svara
Var är vi nu?


[Bild: C9AZSwo.jpg]

Länk till större format.
https://www.dropbox.com/s/j267pbfqobrb8q...1.jpg?dl=0
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
Svara
(2018-03-29, 11:03)Nicro Skrev: Var är vi nu?


[Bild: C9AZSwo.jpg]

Länk till större format.
https://www.dropbox.com/s/j267pbfqobrb8q...1.jpg?dl=0

Utfarten från Estland mot Mariehamn.
Svara
Det hade varit lite dålig fantasi när förra var från Tallin.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
Svara
(2018-03-29, 14:03)Nicro Skrev: Det hade varit lite dålig fantasi när förra var från Tallin.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro

He he, jo men vist.

Då inverterar vi utfarten och säger utfarten från Sverige mot Mariehamn (såg en Svensk vimpel på en Ö.
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 15 Gäst(er)