Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
2023-11-17, 11:11 (Detta inlägg var senast redigerat: 2023-11-17, 17:11 av Ljusne-Håkan.)
Båtutflykt från Puerto Rico, Gran Canaria nyss. Vi åktye till en gammal fiskehamn; Puerto Mogan.
Väldans varmt o gött.
Turister kan även få åka ubåt där. Never in my foot!
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Följande 3 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:3 användare säger Thank You to Ljusne-Håkan for this post • Adrian, LMC400, Sokrates
Nu när Ljusne-Håkan befinner sig på spansk territorium passar jag på att dela med mig av foton som visar bränslepriser på spanska fastlandet den 7 november 2023. Priserna är som bekant i EUR.
17,88 EUR är priset för 12,5 kg butan och 12,70 EUR är priset för 11 kg propan.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:2 användare säger Thank You to Sokrates for this post • Adrian, LMC400
Försöker med en ny bild från Ljusdal. Här får man stå gratis med 16 amp uttag, inte många meter från centrum. Jag var där o spelade för Ljusdalsraggarna nyligt, tog egna logen med. Älskar det livet.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Följande 3 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:3 användare säger Thank You to Ljusne-Håkan for this post • Adrian, LMC400, yngrot