Trådar: 39
:
: 2.503
Ansluten: 2018 May
Betygsättning:
1
God fortsättning på det nya året!
Blev själv förvånad eftersom jag sällan vet var bilderna är tagna. Kåseberga ligger några km väster om Löderups Strandbad där både mina mor- och farföräldrar haft sommarstugor sedan 60-talet. Där har jag tillbringat många härliga somrar och även en och annan vinter då det var snö.
Tyvärr har erosionen gjort att i stort sett all strand är borta. Minns många fiskebodar och stugor, bl a en stor scoutstuga som blev offer för naturens krafter.
Utbudet hos Ahls rökeri i Kåseberga lämnar inte mycket att önska. De har väldigt fina produkter och är väl värt ett besök. Man får dock ta med den tyngre plånboken. Utsikten från backarna och Ale stenar är också fin. En klar dag ser man ända till Bornholm.
Ska se om jag kan hitta någon bild att lägga upp.
Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
Följande 1 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:1 användare säger Thank You to LMC400 for this post
• Sokrates
Trådar: 12
:
: 1
Ansluten: 2018 Jan
Betygsättning:
0
(2021-01-01, 13:01)LMC400 Skrev: Vi kör en sommarbild. Känns som det kan behövas nu när vädret är ett konstant mörkt och regnigt.
Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
Ystad
När vi inte står sommar- och vintersäsong på Sollerö Camping far och flänger vi med en VW Tiguan -21 och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT -21.
Följande 1 användare säger tack till dig Chriper för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Chriper for this post
• Sokrates
Trådar: 12
:
: 1
Ansluten: 2018 Jan
Betygsättning:
0
OK. Då kör vi en lätt till.
Var är vi nu?
När vi inte står sommar- och vintersäsong på Sollerö Camping far och flänger vi med en VW Tiguan -21 och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT -21.
Följande 3 användare säger tack till dig Chriper för detta inlägg:3 användare säger Thank You to Chriper for this post
• Adrian, JOCKE.F, Sokrates