Trådar: 578
:
: 3.326
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
I denna video kan man se hur Kabe bygger sina dyra helintegrerade husbilar.
Kan undra hur krocksäker denna konstruktion är?
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Adrian
Trådar: 578
:
: 3.326
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
2019-11-05, 16:11
(Detta inlägg var senast redigerat: 2019-11-06, 01:11 av Sokrates.)
För egen del var jag tidigare inne på att bygga min egen "plåtis" där jag skulle bibehålla lastförskjutningsskyddet, men ha en kraftig dörr i väggen. Då slipper man få inredningen i bodelen samt grytor, knivar och annat att klappa till i bakhuvudet vid en olycka. Den alltmer tilltagande straffbeskattningen av dieselbilar som jag ser komma har medfört att dessa planer har avvecklats helt och hållet. Jag behåller i stället den gamla VW-bussen så länge som möjligt. Mini-husvagnen blir också kvar och då kan jag alltid köpa en vanlig bil och dra den med när VW-bussen inte vill vara med längre.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 3 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:3 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Adrian, LMC400, yngrot