Jo, det är säkert trevligast så länge spektaklet fungerar som det ska.
Fast det finns lite service på Calira fortfarande, även om själva Calira verkar nedlagt.
Hmm, av någon anledning ser listan nedan ut precis som den ska i redigeringsläge, men inte här?
Så här ser det ut i min vagn. Så länge det fungerar är det utmärkt.
[ul]
[li]Omvandlare 230 V -> 12 V, så man kan köra all 12 V i vagnen utan batteri.[/li]
[li]Stabilisering av 12 V i vagnen, även från batteriet.[/li]
[li]Drift av 12 V i vagnen om bilen är tillkopplad.[/li]
[li]Laddning av 12 V batteri i vagnen om bilen är kopplad och igång.[/li]
[li]Laddning av 12 V batteri från 120 V, med olika program för olika batterityper.[/li]
[li]Laddning av 12 V batteri från upp till två olika solpaneler.[/li]
[li]Fjärrstyrd huvudbrytare från panel som också inkluderar mätare för laddnings- och färskvattennivå, ansluten 230 V och snart-fullt-varning för gråvattentank.[/li]
[/ul]
Havererar elcentralen är det nog vanligast att eländet löses med att sätta dit något annat.