2017-09-14, 00:09
Är det någon som har några recept för Omnia-ugnen, utöver de som finns att ladda ner hos Omnia?
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Recept för Omnias burkugn
|
2017-09-14, 00:09
Är det någon som har några recept för Omnia-ugnen, utöver de som finns att ladda ner hos Omnia?
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
2017-09-21, 16:09
(2017-09-14, 00:09)Sokrates Skrev: Är det någon som har några recept för Omnia-ugnen, utöver de som finns att ladda ner hos Omnia? Det finns en Facebooksida för recept till Omnia, men man måste vara medlem för att ta del av recepten. Hagbard
2017-09-21, 17:09
Tusen tack, då blir det till att gå med i den gruppen också
Hittade några trådar på gamla Husvagnsforum om bakning och matlagning med bl.a. Omnian:
husvagnsforum - Baka i husvagnen, grillen och Omnia husvagnsforum - fritidsugnen-omnia husvagnsforum - omnia-fritidsugn husvagnsforum - flaskfile-i-omnian
2017-12-21, 00:12
|
« Tidigare tråd | Senare tråd »
|