Trådar: 577
:
: 3.318
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse veckans bild.
Grattis JOCKE.F! Du koras till vinnare för veckans bild V28, med bidraget "En ny morgon".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
:
Betygsättning:
20
Inser att jag inte var snabb nog med att skriva att V29 saknade vinnare.
Nu har vi dock ett bidrag för den innevarande veckan
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
:
Betygsättning:
20
Denna gång var det jämnt mellan två uppladdade bidrag, så jag fick gå in med admin-kontot och avge en utslagsröst. Då jag tyckte att bilderna var lika fina och intressanta blev det till att singla slant för att bestämma vart admin-rösten skulle hamna.
Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V30, med bidraget "Camping vid Svabensverk".
svabensverk.se/bo_och_ata
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Ljusne-Håkan
:
Betygsättning:
20
Det blev till att singla slant igen för att avgöra var utslagsrösten från adminkontot skulle hamna, då det även denna gågn var det jämnt mellan två uppladdade bidrag.
BEAN! Du koras till vinnare för veckans bild V31, med bidraget "Intensiv solnedgång".
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• BEAN
:
Betygsättning:
20
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse veckans bild.
LMC400! Du koras till vinnare för veckans bild V32, med bidraget "Löderups Strandbad".
• LMC400