Trådar: 1
:
: 11
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
0
Kör: BMW318D aut, -16
Drar: Bürstner Ventana 530 TK Avantgarde
Utgår från: Bredaryd (ungefär)
Trådar: 1
:
: 11
Betygsättning:
0
(2017-10-27, 10:10)Göran Skrev: Att många nyttjar sina vagnar längre på hösten har märkts tydligt i år då det är
väldigt stor beläggning på campingen på helgerna.
Jag tyckte precis tvärtom när vi var i Varberg så tidigt som vecka 32 och nästan alla säsongare hade börjat packa ihop sina ekipage, det kändes ju löjligt tidigt! Men det känns ju betryggande att det kanske bara var just där det var så. För det är ju trevligare om man kommer till en camping senare på sensommaren/hösten och det finns lite folk kvar där
Kör: BMW318D aut, -16
Drar: Bürstner Ventana 530 TK Avantgarde
Utgår från: Bredaryd (ungefär)
Trådar: 6
:
: 73
Ansluten: 2017 Sep
Betygsättning:
1
Var ute i veckan och fricampade i den Östgötska härliga skogsbergsnaturen fyra dagar.
Hade bra väder samt var ute och vandrade längs trevliga små skogstraktorvägar i fin natur.
Några av dem var plogade nu, då det pågick gallring i skogen. Annars var det 15cm tung blöt snö.
Såg flera par sångsvanar samt hörde en del av deras speciell trumpetande. Så vår kanske?
Husvagnen blir inte speciellt vacker parkerad i skogsmiljö utan tvättmöjlighet i närheten.
Liten husvagn = Stora upplevelser längs vägen!
Följande 2 användare säger tack till dig BoUte för detta inlägg:2 användare säger Thank You to BoUte for this post
• Hagbard, Sokrates
Trådar: 577
:
: 3.318
Betygsättning:
20
Vi är på rull norrut med "huliganerna" och vi har i helgen har "slagit läger" på Camping Altschimede i Bollendorf, i hjärtat av "little Switzerland". Campingen är belägen precis vid gränsfloden som utgör gräns mellan Tyskland och Luxembourg.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Månsson