Trådar: 577
:
: 3.318
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
Sent skall en syndare vakna. Insåg lite sent att en ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.
Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V45, med bidraget "Festande Raggare".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:2 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Ljusne-Håkan, yngrot
:
Betygsättning:
20
2022-11-21, 01:11
(Detta inlägg var senast redigerat: 2022-11-21, 01:11 av Sokrates.)
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.
Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V46, med bidraget "Kom o tjöp".
P.S. Tog det säkra före det osäkra och gjorde inlägget precis efter tolvslaget, för att slippa upprepa min senfärdighet
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
:
Betygsättning:
20
Kom just på att det redan är tisdag och att jag har missat att avkunna resultatet för vecka 47.
Eftersom det inte har kommit in något bidrag saknar V47 vinnare.
Får hoppas på fler bidrag kommande veckor i stället.
Nu återstår endast 4 veckosegrar att dela ut. Därefter koras Veckans bildmakare 2022.
:
Betygsättning:
20
Grattis apersson850! Du koras till vinnare för veckans bild V48, med bidraget "Klossfestivalen".
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• yngrot
:
Betygsättning:
20
Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V49, med bidraget "Längtan efter fricamping".