Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Långe Jan jävlas o slocknar.
#6
(2019-02-18, 23:02)Ljusne-Håkan Skrev: Säg den glädje som varar? I går tog jag mig en winterwildcampingtur till Gävle för att sova i waffen där o fylla gasol dan efter. När jag kom ner o gick in på Willys så hade det slocknat igen. [censurerat ord]. Startade om o in o handlade. När jag kom ut hade det slocknat igen! Sen knepigt nog brann den perfekt hela natten, jag stod vid Erikshjälpen. Den fortsatte brinna bra sen även när jag körde omkring o mötte lastbilar.
Idag fyllde jag gasol, sen susade jag iväg ca 13 km till Valbo där det finns två husvagnsfirmor med verkstäder, tänkte höra med bägge om pannan. Men på den första, Caravan & Marin så fick jag direkt lämna vagnen, verkstadschefen Anders skulle fixa den. Som jag gjort o blåst var "vansinne" sa han Smile Då blåser man packningar bara. Han skulle plocka isär den o ta ur brännarna o killa termoelementet sen skulle den väl vara som ny, ungf 2000 - 2500 skulle det kosta, det tyckte jag var billigt ändå. O klar om några dar. Sen funkar den väl perfekt i många år.
De hade kanske anings lågsäsong så här års, annars hade de nog inte haft tid så där hux flux. Smart av mig att bara åka dit utan att ringa o tjafsa först...

Förstår att du var ganska tyst då dom tog in den direkt.

Men hade du använt ditt beryktade Hälsingemål så vette 17...  Big Grin
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • Ljusne-Håkan
Svara


Meddelande i denna tråd
RE: Långe Jan jävlas o slocknar. - av Hagbard - 2019-02-21, 20:02

Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)