Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Truma luftvärmare i bostaden
#21
(2021-01-23, 11:01)JOCKE.F Skrev:
(2021-01-22, 23:01)Sokrates Skrev: https://www.biltema.se/bat/vvs/ventilati...2000037516

Nej, men det hade varit bra att ha Biltema och alla andra inköpsställen som jag är van vid hemma i Sverige så hade det gått mycket enklare att få tag på alla Gör-Det-Själv saker som man behöver för sina projekt. Trösten är att man ofta kan köpa direkt från Kina utan att dom så här långt har krävt betalning för moms och tull Smile

Dom finns att beställa från Aliexpress för 20 kr och uppåt.  https://www.aliexpress.com/item/40003674...web201603_

Toppen!

Då blir det halv priset jämfört med vad dom kostar hos Biltema Smile

Det har gått väldigt snabbt för AliExpress med de senaste två leveranserna. Igår levererade Posten (Correos) en fjärrkontroll till dörren som jag beställde den 14 januari. Några knappar var döda på den gamla fjärrkontrollen till TV i "kontoret". Det var värt 7 EUR inklusive frakt för att få en fjärrkontroll som fungerade felfritt. Nu är det enkelt att titta på TVn och samtidigt ha det varm och skönt utan att förbruka an massa dyr el.

Nu blir det till att beställa några Rosettventiler från Kina Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • JOCKE.F
Svara


Meddelande i denna tråd
Truma luftvärmare i bostaden - av Sokrates - 2019-02-15, 12:02
Truma luftvärmare i bostaden - av LMC400 - 2019-02-15, 13:02
RE: Truma luftvärmare i bostaden - av Sokrates - 2021-01-23, 13:01
RE: Truma luftvärmare i bostaden - av LMC400 - 2019-02-16, 08:02

Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)