Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Truma luftvärmare i bostaden
#20
(2021-01-22, 23:01)Sokrates Skrev:
(2021-01-22, 18:01)JOCKE.F Skrev: Har ni inte fått Biltema i Spanien ännu. Big Grin

Nej, men det hade varit bra att ha Biltema och alla andra inköpsställen som jag är van vid hemma i Sverige så hade det gått mycket enklare att få tag på alla Gör-Det-Själv saker som man behöver för sina projekt. Trösten är att man ofta kan köpa direkt från Kina utan att dom så här långt har krävt betalning för moms och tull Smile

Trodde att det skulle vara enkelt att få tag på 8 mm kopparrör för gasolen i Spanien där det är vanligt med gasol i hemmet, så jag hoppade över att köpa det med värmaren från England. Tji, fick jag. Järnhandlarna hade enbart 10 mm kopparrör. Internet är räddare i nöden. Jag hittade en husvagns- husbilsfirma i näraliggande Estepona som sålde kopparröret och anslutningen till gasolslangen. Vi for dit och köpte den på plats i tid innan vi hamnade i "kommunarest". Dom hade en hel del i sin butik, så nu vet jag vart jag skall åka när jag behöver något till husvagnar/husbilar. Det är också enkelt att hitta till dem, utan att man behöver åka in och "snirkla" bland bebyggelsen.

Surcaravaning Estepona
Camino Trocha de Guadalobón nº 6
29680 Estepona (Málaga)

www.surcaravaning.es


    Dom finns att beställa från Aliexpress för 20 kr och uppåt.  https://www.aliexpress.com/item/40003674...web201603_
Svara


Meddelande i denna tråd
Truma luftvärmare i bostaden - av Sokrates - 2019-02-15, 12:02
Truma luftvärmare i bostaden - av LMC400 - 2019-02-15, 13:02
RE: Truma luftvärmare i bostaden - av JOCKE.F - 2021-01-23, 11:01
RE: Truma luftvärmare i bostaden - av LMC400 - 2019-02-16, 08:02

Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)