2023-01-24, 23:01
SokratesHar försökt att prova ladda upp en bild i original storlek, men processen har fastnatt på 1,70%. Jag sitter på en dålig mobil bredband uppkoppling, som förmodligen ställer till det.
Någon annan kanske kan prova och se hur det fungerar.
Har försökt flera ggr, även i veckans-bild-tråden. Ibland kommer den lilla röda skylten upp några sekunder innan den försvinner, det står nåt om "för lite minne". Förut har det alltid funkat med lika stora bilder från mobilen. Tapatak-appen har jag inte haft på nåt år, och i datorn har jag inga bilder alls, orkar inte försöka ladda in bilder från mobilen till datorn. Sånt var lätt förr, nu är det ett idiotiskt helvete som tar timmar och dagar.
Någon annan kanske kan prova och se hur det fungerar.
Har försökt flera ggr, även i veckans-bild-tråden. Ibland kommer den lilla röda skylten upp några sekunder innan den försvinner, det står nåt om "för lite minne". Förut har det alltid funkat med lika stora bilder från mobilen. Tapatak-appen har jag inte haft på nåt år, och i datorn har jag inga bilder alls, orkar inte försöka ladda in bilder från mobilen till datorn. Sånt var lätt förr, nu är det ett idiotiskt helvete som tar timmar och dagar.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.