2023-01-04, 11:01
(Detta inlägg var senast redigerat: 2023-01-04, 11:01 av Ljusne-Håkan.)
(2023-01-04, 08:01)yngrot Skrev:(2023-01-04, 00:01)Ljusne-Håkan Skrev: Nytt år, nu [censurerat ord] sk det fotas o tävlas på liv o död! Jag börjar med mitt ekipage framför bandykyrkan i Edsbyn. Så vackert. Fin gratisplats även för husvagngar. Mysiga gångstråk längs Voxnan in till centrum.
Snygg bild och ett fint ekipage du har gillar färgen på V70
Jag har nyss fått för mig att just den här årsm -10 är den med lite vassare motor 175 hkr. Är det på platten kan jag åka iväg på ettan, tvåan o trean på enbart tomgången utan att motorn ansträngs det minsta. Med vangen på kroken. Lågvarvsvridmoment deluxe.
Fick nyss inbokat att spela med enmansbandet igen i Borensbergs Follkpark lör 20 maj, var där i fjol också. Så nu försöker frun boka in semester i samband med det så vi kan göra en rejäl repa samtidigt. Ljusne - Borensberg ca 42 mil, sen västerut över (17 mil) eller under Vänern (20 mil) till Falköping o nyaste barnbarnet. Och hemåt igen via Västerås o fler barnbarn. Typ 50 mil. Ca 2500 kr i dieselkostnad. Borensbergsparken var i uselt skick nån gång på 90 (?)talet, nästan så det var dags att riva byggnaderna, men man startade en ideell förening som rustade o höll på, nu är det enormt fint där. Göta Kanal går alldeles bredvid med fin cykelväg åt bägge håll.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.