Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hur många liter glykol i en Cabby 532DLX? Och hur nödvändigt att byta glykol?
#21
(2021-02-21, 16:02)Hagbard Skrev: Nu anser jag du påstår igen...

Nu är ju inte G13 en Aldeprodukt utan det är en OEM produkt som marknadsförs i en Aldeburk/flaska precis som alla andra tillverkare gör om de har just klass G13 i sina flaskor och som uppfyller de uppställda kriterierna för att kallas för just G13.
Det tycks ju vara omöjligt att få dig att begripa att den text jag först länkade till, sedan visade, är Aldes egen. Så det är inte mina påstående om att det finns glykolvarianter som Alde anser vara sämre än deras egen.

Aldes glykol är naturligtvis Aldes glykol när det står Alde på den. Det är de som får ta ansvar för den, oavsett vem som blandat ihop den åt dem.
På samma sätt som en Volvo är en Volvoprodukt, trots att den är hopskruvad av 5000 delar, de flesta från en uppsjö av underleverantörer, och underleverantörers underleverantörer i långa kedjor.
Svara


Meddelande i denna tråd
RE: Hur många liter glykol i en Cabby 532DLX? Och hur nödvändigt att byta glykol? - av apersson850 - 2021-02-21, 21:02

Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 19 Gäst(er)