2021-02-04, 23:02
(Detta inlägg var senast redigerat: 2021-02-04, 23:02 av Ljusne-Håkan.)
Cabbys polyuretanisolering är nog riktigt bra, men luftkanalerna i min gamla 88a är knappast rätt byggda. Vid framväggen är det det sämre ändå än här vid babordsfönstret. Där ska jag både kapa upp nertill och öka på distanserna. Som det är nu kapslas en del av värmen in under dom tjocka dynorna, med en värmekamera på utsidan en kall vinterdag skulle man se att en del värme närmast radiatorerna smiter rätt ut genom väggen.
Som det låter på dig Apersson är nog din Tabberts kanaler bättre tilltagna.
På söndag ska jag ta bil o vagn 12 mil till Ljusdal o byta V70ns tändningslås där, och bo i vagnen natten mot måndag och över dan när dom mekar med bilen. SMHI spår 20 minus där då, tänkte hinna få bättre sprutt på framändens luftkanaler. Bak i sovavdelningen funkar det bättre, men jag ska nog härja även där med senare.
Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Som det låter på dig Apersson är nog din Tabberts kanaler bättre tilltagna.
På söndag ska jag ta bil o vagn 12 mil till Ljusdal o byta V70ns tändningslås där, och bo i vagnen natten mot måndag och över dan när dom mekar med bilen. SMHI spår 20 minus där då, tänkte hinna få bättre sprutt på framändens luftkanaler. Bak i sovavdelningen funkar det bättre, men jag ska nog härja även där med senare.
Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.