2020-01-29, 10:01
(2020-01-28, 13:01)apersson850 Skrev:Hagbard Skrev:Haha, nej du, Hagbard. Inlägg där du försöker framstå som den enda personen som vet något är din specialitet. Där kan jag inte konkurrera.Quote:Vart vill du komma egentligen, eller är det bara några av dina vanliga sofistikerade förminskade inlägg där du gärna framhäver egen person?
Jag försöker komma fram till varför en elpatron på 2,1 kW inte klarar att tillgodose ett värmebehov på 1,52 kW. Kan den inte det är något fel. Antingen teorin eller praktiken.
Vilka beräkningsmodeller är det du syftar på? Jag förstår att du redan hittat dem. Var finns de?
Förstår att du inte har det lätt Persson...
Men varför inte starta en egen tråd med dina funderingar så kanske du får svar.
Det är ju synd om även detta forum självdör då det bygger på att ge och ta och ge innebär vad jag förstår att man delar med sig av det lilla man förstår och det innebär då bl a att starta trådar som dels informerar samt belyser en del praktiska frågor som oftast tas upp av de som har eller fått någon form av problem.
Men livet är kort Persson så även mitt då man kommit upp i en ålder där statistiken säger att man borde ha gått bort och att man nu bara är en belastning för sammhället och enligt dig så är jag en belastning för detta forum också liksom du antydde i det förra som nu mer eller mindre självdött.
Men om du tar det lite lugnt ett tag till så skall du nog se att arenan blir din Persson.