2019-12-17, 19:12
(2019-12-17, 16:12)Sokrates Skrev:Nja. Jag tror att det är just 1000w-läget som bränner sönder reläkorten. Och med sönderbränt kort funkar det ju inte alls i nåt läge. Kanske skulle hela vagnen ta eld om jag försökte en gång till? Nu är den parkerad på Nibo och jag hemma igen. Otrevlig väg det där i mörker o inga kantlinjer o hård trafik där 101 av 100 kör mkt fortare än vad skyltarna påbjuder. Det här med hastighetsbegränsning skulle man väl kunna ta bort helt föresten? Det måste ju kosta enorma pengar, helt i onödan eftersom ingen bryr sig om lagarna. Knappast ens när det är snorhalt.(2019-12-17, 15:12)Ljusne-Håkan Skrev: Det är ju också ganska troligt att det är nåt skit med elpatronen, men att köpa både en ny sån och ett nytt kort, byta bägge, kladda med den satans glykolen, och sen chansa att det inte återigen börjar ryka o lukta bränt, det gör väl ingen normal människa. Det enda vettiga är att få vagnen till en verkstad där de pysslat med sånt här i åratal.
Nu vet jag i och för sig att du kommer lämna in vagnen för reparation. Annars hade du helt enkelt kunnat koppla bort 2000W-funktionen och bara använda 1000W-läget som verkar fungera och komplettera med kupévärmaren när 1000W inte räcker för att hålla värmen.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.