2019-12-16, 19:12
Ska höra mig för om nån verkstad kan ta sig an den i morrn. Det dumma är att varken Nibos eller Caravan och Marin i Valbos verkstadsgubbar svarar i telefon. I Valbo är det vissa tider, ev mellan 1100 och 1400 man ska kunna ringa säger Anders på telefonsvararen. Men sen svarar han inte ändå. Lika hos Nibo.
Synd det, jag tyckte Anders i Valbo fixade gasolpannan bra utan att vara för vråldyr.
Min grannes bilverkstad kanske gör det, både grannen o hans "kumpan" brukar fixa vad [censurerat ord] som helst, o bägge har gamla Kabes med Långe Janpannor.
Jag får vara nöjd med att jag fick till 230-voltsdelen på kylskåpet. Har fixat en hel del annat också på vangen, så att göra sig av med den vill jag ju inte. Med en liknande får jag ju börja om o byta allting eftersom.
Synd det, jag tyckte Anders i Valbo fixade gasolpannan bra utan att vara för vråldyr.
Min grannes bilverkstad kanske gör det, både grannen o hans "kumpan" brukar fixa vad [censurerat ord] som helst, o bägge har gamla Kabes med Långe Janpannor.
Jag får vara nöjd med att jag fick till 230-voltsdelen på kylskåpet. Har fixat en hel del annat också på vangen, så att göra sig av med den vill jag ju inte. Med en liknande får jag ju börja om o byta allting eftersom.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.