2019-12-16, 00:12
(Detta inlägg var senast redigerat: 2019-12-16, 00:12 av Ljusne-Håkan.)
Jag ska ta itu med det ädla jobbet att ta dän handfatsskåpet i morrn, börjar få rutin på det nu, då kan jag ta lös det nyligen införskaffade reläkortet och se om det redan brunnit upp igen. Fast det vore ju konstigt ändå.... Och kan det öht vara kortis i elpatronen utan att varken snabbsäkringen i vagnen, eller proppen i uthuset slår ifrån?
Kan det lukta bränd kabel av själva elpatronen med?
Urrrrk, känns som att jag vill lämna bort skiten till proffsverkstad nu. [cencurerat kräksord]
Bytt nån elpatron i en sån här har jag inte gjort förr vad jag minns... Jag installerade en lös elpatron på den första vagnen jag hade för 15 (?) år sen, en Solifer 500. Den hade aldrig haft nån elpatron, men jag fick med en sån som jag satte på slangen nånstans. Den hade ju en liten Primus gasolpanna i gasolboxen.
Kan det lukta bränd kabel av själva elpatronen med?
Urrrrk, känns som att jag vill lämna bort skiten till proffsverkstad nu. [cencurerat kräksord]
Bytt nån elpatron i en sån här har jag inte gjort förr vad jag minns... Jag installerade en lös elpatron på den första vagnen jag hade för 15 (?) år sen, en Solifer 500. Den hade aldrig haft nån elpatron, men jag fick med en sån som jag satte på slangen nånstans. Den hade ju en liten Primus gasolpanna i gasolboxen.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.