2019-12-11, 01:12
(Detta inlägg var senast redigerat: 2019-12-11, 01:12 av Ljusne-Håkan.)
Nya patronens kabel var ju exakt i längd, så jag behövde aldrig skarva nåt. Nu har jag fått ihop både kylskåp o allt runt ikring. Patronen tar sina 130 watt som den ska och efter att ha varit igång kanske sex timmar nyss, hade jag 0,1 minus i skåpet. Vred då ner termostaten lite och hör det där snygga klickandet. Det funkar som det ska! Egentligen helt otroligt att ett 30 år gammalt kylskåp kan fungera?!?!
På blderna syns de två supertysta datafläktar jag satt dit för två (?) år sen från utsidan fast på insidan gallret, funkar kalas. Och man ser även min fläktströmbrytare av märket Sport från OKQ8 med äkte Cabby lådknapp som jag bärgade från förra Cabbyn.
Nu har jag på kort tid gjort tre ganska krångliga reparationer utan att gå bet. Tackar speciellt Hagbard förstås för alla goda råd och pepp.
Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
På blderna syns de två supertysta datafläktar jag satt dit för två (?) år sen från utsidan fast på insidan gallret, funkar kalas. Och man ser även min fläktströmbrytare av märket Sport från OKQ8 med äkte Cabby lådknapp som jag bärgade från förra Cabbyn.
Nu har jag på kort tid gjort tre ganska krångliga reparationer utan att gå bet. Tackar speciellt Hagbard förstås för alla goda råd och pepp.
Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.