Trådar: 30
:
: 71
Ansluten: 2017 Oct
Betygsättning:
0
I förra vagnen hade jag ett liknande problem. Satte en slangklämma runt, så höll det tätt sen.
Tror det stått en skvätt vatten som frös i min.
Följande 1 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:1 användare säger Thank You to apersson850 for this post
• Sokrates
:
Betygsättning:
0
Ja, vackert blir det inte, men i min vagn var det på toaletten, så det var inte många som såg det.
Du verkar i alla fall fått hole in one på köpet.
Följande 1 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:1 användare säger Thank You to apersson850 for this post
• LMC400
Trådar: 123
:
: 310
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
13
apersson850Ja, vackert blir det inte, men i min vagn var det på toaletten, så det var inte många som såg det.
Du verkar i alla fall fått hole in one på köpet.
Golfbollen brukar jag ha som vattpass när jag ställer upp wangen.
Har funderat lite vad den pyttelilla hon är till för? Vi fick göra oss av med undulaterna pga av livsfarlig allergi jag fick, höll på att kvävas varenda natt, men annars hade det kunnat vara ett gosigt undulatbad där.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.
:
Betygsättning:
0
Jag brukar lägga småkrafs som vattnet ska rinna av från i lilla hon. Den stora är det då ofta fortfarande vatten i.
Jag köpte två små självhäftande vattenpass som jag klistrade fast på dragstången. Hittade ställen där de sitter rätt.
De lär inte hålla länge, men de kostade inte mycket, så det går att sätta dit nya. Ger en omedelbar indikation på hur det står när jag står vid stödhjulet och ska fatta beslut om jag kan bli kvar där jag är eller behöver flytta lite. Typ lägga bräda eller gräva under ett hjul för att få den rätt i sidled. I längsled ser jag sedan när jag vevar på stödhjulet när det är dags att sluta och sätta ner stödbenen.
Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:2 användare säger Thank You to apersson850 for this post
• LMC400, yngrot