Trådar: 0
:
: 0
Ansluten: 2018 Feb
Betygsättning:
0
Vi råkade ta en dansk campingkatalog hos Tumbo husvagnar, och såg att de körde med app. Tänkte faktiskt tanken att "oj, är Sverige efter när det gäller en app?". Är inte förvånad att det blev en app av det.
Som sagt, vad händer om man fått slut på batteri, bytt telefon osv osv. Känns lite enklare med att plastkort. Iaf som backup?
Följande 3 användare säger tack till dig sandos för detta inlägg:3 användare säger Thank You to sandos for this post
• LMC400, Månsson, Pyttan
Trådar: 2
:
: 19
Ansluten: 2018 Jan
Betygsättning:
0
Vi som är 80+ vet inte så mycket om smarttelefoner, nöjer oss med en enkel mobiltelefon. Vad är PDF??
Trådar: 1
:
: 11
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
0
Det går även att köpa plastkortet, kostar 10 kr mer än den digitala varianten. Så det verkar inte vara nån anledning att få panik. Jag kommer gärna betala 10 kr extra för plastkortet, vem [censurerat ord] vet när jag får för mig att byta mobil eller tappa den i gatan? Och då räcker det att få igång bankid och sånt tjafs, slipper gärna ännu en app att få igång då.
"Priset på kortet
Alla kort som säljs online kostar 150 SEK medan plastkortet som säljs via campingplatserna kostar 160 SEK. Spara tid och pengar, köp ditt digitala kort här » "
Källa:
https://www.camping.se/sv/Camping-Key-Eu...Om-kortet/
Kör: BMW318D aut, -16
Drar: Bürstner Ventana 530 TK Avantgarde
Utgår från: Bredaryd (ungefär)
Följande 1 användare säger tack till dig PerJohan för detta inlägg:1 användare säger Thank You to PerJohan for this post
• LMC400
Trådar: 1
:
: 1
Ansluten: 2018 Sep
Betygsättning:
0
Om man har det gamla kortet måste det väl räcka med en ny klisterlapp? Är det den som är en tia dyrare? Eller har den varianten försvunnit? Har jag varit borta för länge från campingplatserna?
/ Mike
Trådar: 12
:
: 1
Ansluten: 2018 Jan
Betygsättning:
0
Kortet finns inte kvar.
Idag är det en app som gäller. Aktiveras på första campingen.
När vi inte står sommar- och vintersäsong på Sollerö Camping far och flänger vi med en VW Tiguan -21 och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT -21.
Följande 2 användare säger tack till dig Chriper för detta inlägg:2 användare säger Thank You to Chriper for this post
• LMC400, Månsson
Trådar: 17
:
: 545
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
4
Ett tips ta två skärmdumpar på appen (kortet), en på QR koden och en på ditt namn och adress.
Så har ni tillgång till kortet utan att ha tillgång till internet.
Jag råka ha slut på mobilsurf vid en incheckning och då öppnade inte appen. Fungera med personnummer vid det tillfället, men det gör det kanske inte en annan gång.
Följande 1 användare säger tack till dig Månsson för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Månsson for this post
• LMC400