Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irriterande!
Titt som tätt skriver jag något inlägg i någon campingrelaterad grupp på Facebook och det är väldigt irriterande när inlägget skall skickas och tråden har stängts eller tagits bort av trådskaparen. Detta är extra irriternade när man har spenderat lite tid på texten!

Detta är anledningen till att det enbart är admin som kan stänga trådar här på forumet. Dessutom är det mycket som skall till för att trådar skall stängas.

P.S. Jag har inte övergivit forumet, utan min aktivitet inom olika campingrelaterade Facebookgrupper är ett försök från min sida att åstadkomma indirekt riktad marknadsföring av forumet, efter att jag lade in texten CampingForum.net i min profilbild på Facebook. Är det någon mer som vill agera som "Marknadsföringsagent"? D.S.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Månsson, Stoota
Svara
Jag gör lite reklam då o då. Ska försöka öka på frekvensen.
Är tyvärr dålig på att skriva här då det aldrig funkar att lägga in bilder för mig.och appen är för stor för min snik mobil J5
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
Svara
(2018-08-12, 10:08)Ljusne-Håkan Skrev: Är tyvärr dålig på att skriva här då det aldrig funkar att lägga in bilder för mig.och appen är för stor för min snik mobil J5

Ojdå, det är inte bra att höra att det inte fungerar att lägga in bilder för dig. Undrar om det är något som jag kan göra för att det skall fungera.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara

Växla forum:

Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)