Trådar: 577
:
: 3.316
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.
Den här gången var det jämnt lopp mellan bilderna, så jag fick gå in på admin-kontot av avge en utslagsröst.
Grattis apersson850 ! Du koras till vinnare för veckans bild V34, med bidraget "bångstyrig hund Over there"
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• yngrot
Trådar: 30
:
: 71
Ansluten: 2017 Oct
Betygsättning:
0
Tackar!
Ja, att det är "Over there" framgår förstås av hastighetsskyltarna. Noga räknat är det nära Stones River battelfield, strax nordväst om Murfreesboro i Tennessee.
Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:2 användare säger Thank You to apersson850 for this post
• Sokrates, yngrot
:
Betygsättning:
20
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V35 vinnare. Får hoppas på fler bidrag under V36 i stället.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• yngrot
:
Betygsättning:
20
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.
Grattis Nicro! Du koras till vinnare för veckans bild V36, med bidraget "Förspilled Guinness".
Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:2 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Nicro, yngrot