Trådar: 577
:
: 3.316
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
(2019-08-09, 19:08)LMC400 Skrev: Kan googla fram en gissning men det känns lite fusk...
Inget fusk med att använda Google, så har jag gjort många gånger
Själv kommer jag inte på något bra att söka på just nu.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:1 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Hagbard
Trådar: 39
:
: 2.494
Ansluten: 2018 May
Betygsättning:
1
Kan bilden vara tagen vid Borås MiniÅngloksFörening?
Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
Följande 2 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:2 användare säger Thank You to LMC400 for this post
• Hagbard, Sokrates
Trådar: 577
:
: 3.316
Ansluten: 2017 Aug
Betygsättning:
20
2019-08-10, 09:08
(Detta inlägg var senast redigerat: 2019-08-10, 09:08 av Sokrates.)
(2019-08-10, 09:08)Hagbard Skrev: Måste det vara, ligger bredvid Hornbach och ovanför riksväg 40 samt spåren mot Göteborg.
http://bmas.se/joo25/
Nu fick jag lära mig en del nytt. Borås Miniatyrånglokssällskap var jag ovetande om, men nu vet jag att dom är belägna nära Besikta (Bilprovningens gamla anläggning på Ramnaslätt) där jag har besiktigat bilen ett antal gånger. Jag var även helt ovetande om att Hornbach har etablerat sig i Borås med en yrkesbutik, vilket verkar vara ett nytt koncept för dem (
www.market.se/nyhet/hornbach-forst-ut-nar-boras-far-ett-eget-handelsomrade-for-yrkesbutiker). Det förefaller som att Hornbach har öppnat sin yrkesbutik i Borås under sensommaren/hösten 2018 (
www.bt.se/boras/hornbach-lanserar-nytt-butikskoncept-i-boras). Toppen att veta att även Hornbach nu finns i Borås, då jag kan lägga till dem till Biltema, Jula, NetOnNet, Clas Ohlson, Kjell & Co och andra affärer som jag besöker när jag åker och handlar i Borås.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:2 användare säger Thank You to Sokrates for this post
• Hagbard, LMC400