Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mina favoritlåtar på spanska
#1
Just nu är en av mina favoritlåtar "SUBEME LA RADIO" med Enrique Iglesias.


Som anhängare av Enrique Iglesias gillar jag också "DUELE EL CORAZON", som var en mega hit förra sommaren.


Här är "Bailando" med Enrique Iglesias, Descemer Bueno och Gente De Zona:


Här är "El Perdón" med Enrique Iglesias och Nicky Jam:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#2
"Vente Pa' Ca" med Ricky Martin och Maluma är också en låt som jag gillar:


Här är "Adrenalina" med Wisin, Jennifer Lopez och Ricky Martin är också en bra låt:


Här är "La Mordidita" med Ricky Martin och Yotuel:


Här är "Tu Recuerdo" med Ricky Martin och La Mari från Chambao:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Månsson
Svara
#3
Här kommer "La Gozadera" med Gente de Zona och Marc Anthony:


Här är "Si No Vuelves" med Gente de Zona:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#4
Här kommer "Chantaje" med Shakira och Maluma:


Här är "Me Enamoré" med Shakira:


Här är "La Bicileta" med Shakira och Calos Vives:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#5
Här är Jennifer Lopez och Gente de Zona med "Ni Tú Ni Yo":


Här slinker även in "Follow The Leader" med Jennifer Lopez, Wisin och Yandel, även om den innnehåller både spanska och engleska:


Här slinker även in "On The Floor" med Jennifer Lopez och Pitbull, trots att den är på engelska:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#6
Här kommer lite "elektroflamenco" i forma av "Ahí Estás Tú" med Chambao (från Málaga) som är en av mina riktiga favoriter:


Här är "Papeles Mojados" med Chambao:


Här är "Pokito a Poko" med Chambao:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#7
I Jultider passar det med "Feliz Navidad" med Jose Feliciano:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)