Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veckans bild 2020
Jag hade ovanligt kallt här i morse. Bara 21°C klockan 7. Det har varit runt 25 de övriga dagarna. Men det syns ju inte på bilden, även om jag tar en.
[-] Följande 1 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • yngrot
Svara
Har inte varit här på ett tag och inte varit så aktiv med husvagnen heller. Nu har jag iaf bestämt mig för att behålla vagnen och bli lite mer aktiv igen.   
Smile 

Bidrar med en bild från senaste trippen. 


   
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 4 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • Adrian, Hagbard, Sokrates, yngrot
Svara
(2020-08-04, 14:08)Nicro Skrev: Har inte varit här på ett tag och inte varit så aktiv med husvagnen heller. Nu har jag iaf bestämt mig för att behålla vagnen och bli lite mer aktiv igen. 

Ett mycket välkommet livstecken! Jag befarade att något allvarligt hade hänt med dig, när det inte kom något livstecken från dig efter att du blev utsedd till "Åretsbildmakare 2018".

Det fina med Camping Forum är att man varken behöver ha husbil eller husvagn för att vara med. Det är fullt tillräckligt att vara intresserad av campingliv. För egen del finner jag det rogivande att i all enkelhet sitta och äta i naturen.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Hagbard, Nicro, yngrot
Svara
(2020-08-04, 14:08)Sokrates Skrev:
(2020-08-04, 14:08)Nicro Skrev: Har inte varit här på ett tag och inte varit så aktiv med husvagnen heller. Nu har jag iaf bestämt mig för att behålla vagnen och bli lite mer aktiv igen. 

Ett mycket välkommet livstecken! Jag befarade att något allvarligt hade hänt med dig, när det inte kom något livstecken från dig efter att du blev utsedd till "Åretsbildmakare 2018".

Det fina med Camping Forum är att man varken behöver ha husbil eller husvagn för att vara med. Det är fullt tillräckligt att vara intresserad av campingliv. För egen del finner jag det rogivande att i all enkelhet sitta och äta i naturen.

Tack för det. Smile  

Har haft kvar husvagn men det har inte varit så många turer. I sommar har jag iaf varit ute ett par gånger. Bestämde mig typ igår för att sluta fundera på att sälja den. Kom fram till att det som vagnen kostar mig per månad är mindre än vad en semesterdag på hotell skulle kosta för en dag, dessutom är Hotell jäkligt trist och ligger inte ofta mitt ute i skogen Big Grin
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • Hagbard, Sokrates, yngrot
Svara
(2020-08-04, 14:08)Nicro Skrev: Har inte varit här på ett tag och inte varit så aktiv med husvagnen heller. Nu har jag iaf bestämt mig för att behålla vagnen och bli lite mer aktiv igen.

Har saknat dig och dina kluriga bilder från dina resor, kul att du är tillbaka...  Rolleyes
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • Sokrates, yngrot
Svara
Tack Smile Känns ju kul att vara ihågkommen. Smile


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • Hagbard, yngrot
Svara
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Nicro! Du koras till vinnare för veckans bild V32, med bidraget "Camping i rofylld miljö".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Mer avkopplande än såhär blir det inte.

[Bild: 07bf715f8957016de6b772dc6f4985ee.jpg]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 4 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • Adrian, BEAN, Sokrates, yngrot
Svara
Jag o frun har varit ute väldigt mycket med housewaffen i sommar, jag själv har knappt sovit hemma alls. Det här är Hallboviken i Norrdellen. Norra o Södra Dellen bildades när en 1 km stor meteor slog ner där 90 miljoner år sen. Här är det enormt långgrunt, väldigt gin sandbotten.[Bild: b710eab7c1e4cd2bb375474978fa6db2.jpg]

Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 5 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • admin, Adrian, Hagbard, Sokrates, yngrot
Svara
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Den här gången var det jämnt lopp mellan bilderna, så jag fick gå in på admin-kontot av avge en utslagsröst. Jag singlade slant om vem som skulle få utslagsrösten.

Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V33, med bidraget "Hallboviken i Norrdellen".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • yngrot
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 2 Gäst(er)