Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veckans bild 2020
#51
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V14, med bidraget "Ljusne, nära älvmynningen".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Ljusne-Håkan
Svara
#52
Hoppla, här ramlar veckorna iväg.
Får väl bidraga med en bild som åtminstone känns igen av någon forumdeltagare. Det här är ju en verksamhet som är kraftigt rumphuggen just nu.

[Bild: AP1D2633.jpg]
[-] Följande 5 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • admin, BEAN, LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
#53
[Bild: PJX2BhS.jpg]

Ytterligare ett vårtecken, Vitsippa. Bilden tagen i Stättared, ett strövområde mellan Frillesås och Veddige. Finns även ett vandrarhem och 4H-gård som i normala fall serverar fika.
[-] Följande 4 användare säger tack till dig BEAN för detta inlägg:
  • Adrian, LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
#54
Detta tror jag är en lotsbåt. Letar jag bilder i iMacen är dom så små att det inte går att se vad det är förrns man laddat upp dom.


Bifogade filer Thumbnail(s)
   
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • yngrot
Svara
#55
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild. Denna gång var det jämt mellan två av bidragen så jag fick gå in med admin-kontot och avge en utslagsröst. Jag tyckte båda bilerna var lika fina, så valet avgjordes genom att singla en slant.

Grattis apersson850! Du koras till vinnare för veckans bild V15, med bidraget "Orienteringsskärm med kontollbeskrivning: Stenen, nordvästra, 1 m, östra sidan".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • BEAN
Svara
#56
Tackar. Fast 1 m är i snålaste laget. Här är Jan-Erik Nelking på väg att gå bakom stenen.

[Bild: AP1D2994.jpg]
[-] Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • Sokrates, yngrot
Svara
#57
Ljusnans älvmynning i Ljusne, tror det var långfredans em. Vallvik därborta.[Bild: 5bc000bde0b927fb707619fbb676c096.jpg]

Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 4 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Adrian, Hagbard, Sokrates, yngrot
Svara
#58
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V16, med bidraget "Ljusnans älvmynning".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Hagbard
Svara
#59
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V17 vinnare. Får hoppas på fler bidrag under V18 i stället.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#60
(2020-04-20, 12:04)Sokrates Skrev: En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V16, med bidraget "Ljusnans älvmynning".
Tackar, såg inte detta ärorika förrns nu. Det är nog risk för nån mer bild nere vid älvmynningen nu, vi har ju vår båtklubb där och båtfixandet är igång.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Sokrates, yngrot
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 2 Gäst(er)