Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Omröstning: Utse Årets bild 2019
You do not have permission to vote in this poll.
Vid Sördellen
22.22%
2 22.22%
Campingnostalgi från Axevalla hed under O-ringens 5-dagars orienteringstävling 1978
11.11%
1 11.11%
Solnedgång över Kalixälven på Bränna Camping i Överkalix
66.67%
6 66.67%
Totalt 9 röst(er) 100%
* Du har röstat för detta alternativ. [Visa resultat]

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Årets bild 2019
#1
De tre vinnarna av veckans bild som erhöll flest "Tack" går vidare till denna final där vi genom denna omröstning skall få fram årets bild 2019. Omröstningen är öppen i 30 dagar och därefter koras vinnaren.

Följande bidrag utgör topp tre och ett av dem skall koras till Årets bild 2019:

"Vid Sördellen" - Ljusne-Håkan
[Bild: e0fdb7f20d6ff9a6cd3e20bf179ddea7.jpg]

"Campingnostalgi från Axevalla hed under O-ringens 5-dagars orienteringstävling 1978" - apersson850
[Bild: DIA004-27.jpg]

"Solnedgång över Kalixälven på Bränna Camping i Överkalix" - Chriper
   
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#2
(2019-12-30, 14:12)Sokrates Skrev: De tre vinnarna av veckans bild som erhöll flest "Tack" går vidare till denna final där vi genom denna omröstning skall få fram årets bild 2019. Omröstningen är öppen i 30 dagar och därefter koras vinnaren.

Följande bidrag utgör topp tre och ett av dem skall koras till Årets bild 2019:

"Vid Sördellen" - Ljusne-Håkan
[Bild: e0fdb7f20d6ff9a6cd3e20bf179ddea7.jpg]

"Campingnostalgi från Axevalla hed under O-ringens 5-dagars orienteringstävling 1978" - apersson850
[Bild: DIA004-27.jpg]

"Solnedgång över Kalixälven på Bränna Camping i Överkalix" - Chriper
Är det skamligt o förbjudet att rösta på sin egen bild? Smile
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
Svara
#3
(2020-01-01, 05:01)Ljusne-Håkan Skrev: Är det skamligt o förbjudet att rösta på sin egen bild? Smile

Här råder lång väg till skamkänslor Smile

Naturligtvis kan man rösta på sin egen bild om man tycker att den är bäst.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#4
Glöm inte bort att rösta på "Årets bild 2019".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#5
(2020-01-01, 12:01)Sokrates Skrev:
(2020-01-01, 05:01)Ljusne-Håkan Skrev: Är det skamligt o förbjudet att rösta på sin egen bild? Smile

Här råder lång väg till skamkänslor Smile

Naturligtvis kan man rösta på sin egen bild om man tycker att den är bäst.

Självklart skall du rösta på din egen bild...  Big Grin

Bilden kommer mig att tänka på det futuristiska huset på pelare som stod i skogarna vid flygfältet (vid Noran).

När man såg det så trodde man det var ett Ufo på väg mot landning...

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleb...lockas-ner

Glömde ju att nämna att i Noran hade jag en båt en gång i tiden och fiskade Aborre... Satte ut kasar med granar som funkade kanon.

Och den lilla ön på norra delen så stod det en gammal Husqvarna tramp symaskin så den döpte vi till Symaskinsholmen...  Big Grin
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
#6
Hur röstar man nu då? Självklart kommer jag att fuska o rösta på min tefatsbild. Det var en nätbekant sen åratal tillbaka, "Orven" på västkusten som modifierade dit tefatet åt mig. Vi blev bekanta för typ 25 år sen på Segelbåtsplanket. I fjol gick Orven i himlen in, så en seger här vore en liten fin hyllning till honom. Han var en fena på elektronik o gamla stereoprylar. Vi träffades aldrig, men när man haft kontakt så länge på forum känns det ju ändå som att man är hyfsat bekanta o det är sorgligt när nån insjuknar och dör. Det gick ganska fort för honom.... Sad
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
Svara
#7
(2020-01-11, 16:01)Ljusne-Håkan Skrev: Hur röstar man nu då?

Röstar gör man överst i denna tråd. Om du ser ställningen i stället för radioknapparna för att rösta har du förmodligen redan avgivit din röst. Det är en röst per användarkonto som gäller.

Gick in och tittade på hur det ser ut om man använder Tapatalk. Tyvärr verkar det inte som att omröstningen är åtkomlig med Tapatalk, men om man går in på forumet med en webbläsare ("Browser") i stället blir omröstningen vara åtkomlig.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Ljusne-Håkan
Svara
#8
Nu återstår endast ca en vecka innan röstningen stängs och vinnaren koras.

Glöm inte bort att rösta på "Årets bild 2019" innan röstningen stänger.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#9
Omröstningen har stängt och nu återstår att förkunna den vinnande bilden.

Årets bild 2019 är "Solnedgång över Kalixälven på Bränna Camping i Överkalix" - Chriper

[Bild: attachment.php?aid=223]
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Hagbard, LMC400, yngrot
Svara
#10
(2020-02-03, 15:02)Sokrates Skrev: Omröstningen har stängt och nu återstår att förkunna den vinnande bilden.

Årets bild 2019 är "Solnedgång över Kalixälven på Bränna Camping i Överkalix" - Chriper

[Bild: attachment.php?aid=223]
Grattis Chriper! Nästa år kniper jag segern!
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)