Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Egenproducerad musik
#21
(2017-12-05, 05:12)Ljusne-Håkan Skrev: Har snickrat ihop den här i ett skrammelösig version, lika som vi brukar spela den live, den brukar vara värsta floorfillern.
Mixade den med bra nog uttröttade öron, kanske blev fel.
https://www.dropbox.com/s/nrp3yx7w7vu857...5.wav?dl=0

Lessnade snart på soundet i den där så jag spelade om ett gäng gitarrer o mixade annorlunda. Det är två akustiska med där också fast man kanske inte tänker på det. Två gitartrer återkommer unisont till samma riff fast i en varsin oktav. Nu blev det mer driv i den.
DO YOU WANNA DANCE?
https://soundcloud.com/user-318468401/ha...e-171205-1
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
#22
En instrumental från 50-talet; Walk dont run. O film till o med...
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
#23
(2017-12-12, 22:12)Ljusne-Håkan Skrev: En instrumental från 50-talet; Walk dont run. O film till o med...

Härligt lir
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#24
Gör så mycket i studion nu att jag skäms.
"Teenager in love". Lite brylkrämsinspirerad. Här knackar jag lite trumma å.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
#25
Hel kul att också se dig i aktion i studion! Har du något emot att jag går in och lägger in YouTube-länken så att videon blir synlig direkt i inlägget?
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#26
(2017-12-13, 20:12)Sokrates Skrev: Hel kul att också se dig i aktion i studion! Har du något emot att jag går in och lägger in YouTube-länken så att videon blir synlig direkt i inlägget?

Gärna det, då ser det ju roligare ut. Är det nåt jag kan göra själv? Så blir det med samma länkar på Facebook.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
Svara
#27
(2017-12-17, 12:12)Ljusne-Håkan Skrev:
(2017-12-13, 20:12)Sokrates Skrev: Hel kul att också se dig i aktion i studion! Har du något emot att jag går in och lägger in YouTube-länken så att videon blir synlig direkt i inlägget?

Gärna det, då ser det ju roligare ut. Är det nåt jag kan göra själv? Så blir det med samma länkar på Facebook.

Sagt och gjort. Ja, du kan själv lägga in YouTube videos så de blir synliga i tråden. Jag trodde mig ha skapat en användarguide för ändamålet, men kan inte hitta den. Får sätta upp detta på "att göra listan" Smile

Kortfattat gör man så här för att lägga in en YouTube video i inläggen: Ställ musmarkören på YouTube videon och höger-klicka och vänster-klicka på "Copy Video URL" eller motsvarande på svenska. Gå till inlägget på forumet och klicka på ikonen "Infoga en video" (I läget: Full redigering). Under "Välj video typ" välj "Youtube" i drop-down listan. I fönstret "Video URL" ta bort "http://" och klistra-in den kopierade video länken från YouTube. Om man inte tar bort vad som initialt står i fönstret kommer inte videon att visas. Klicka därefer på "Infoga" och nu skall YouTube videon vara synlig i inlägget.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#28
Wink 
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
#29
Nä det där fattar jag inte. Är för stendum. Nåt Infoga video hittar jag inte...
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
Svara
#30
Okej, då får jag försöka att få ihop en användarguide.

Medge att det blir snyggare och mer säljande att se dig i inlägget Smile

Har knåpat ihop en avnvändarguide:

campingforum.net - Lägga in YouTube video i inlägg
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)