Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veckans bild 2019
#91
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V41, med bidraget "Fräcka stugan i Vallvik".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • LMC400
Svara
#92
Tackar för segern! Kampen var som vanligt hård.
Bidrar med ett nytt tävlingsbidrag, Sjön Marmen, en del av Ljusnan, är tillfälligt sänkt en meter för kraftverksreparationer
[Bild: 6b94ed7e22da9900e90ac21b983fcae0.jpg]

Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
#93
Färgprakt ute vid Tjolöholm. [Bild: 6e022fe8ec516282dff9ef5b1e78ad9c.jpg]

Skickat från min H8324 via Tapatalk
[-] Följande 2 användare säger tack till dig BEAN för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
#94
(2019-10-14, 20:10)BEAN Skrev: Färgprakt ute vid Tjolöholm. [Bild: 6e022fe8ec516282dff9ef5b1e78ad9c.jpg]

Skickat från min H8324 via Tapatalk
Vackert! Varje höst hoppas man att det inte ska blåsa för mycket. Det är härligt att gå ut i skogen och bara njuta av alla färger innan löven blåser bort. Hemma har vi fin bokskog som nästan bjuder på overkligt fina färger och en och annan kantarell vid den här tiden. Tyvärr är tiden ganska kort innan träden står nakna och gråa. Gäller att ta tillfället i akt.

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
[-] Följande 2 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • BEAN, Sokrates
Svara
#95
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Ljusne-Håkan! Du koras till vinnare för veckans bild V42, med bidraget "Sjön Marmen, en del av Ljusnan, är tillfälligt sänkt en meter för kraftverksreparationer".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#96
Camping kan bedrivas på många sätt.
Bilden är från kvällen mellan två orienteringstävlingar, som har samma målplats. Vi arrangörer bor i tre vagnar nära målet, en del tävlande i husbilarna i fonden.

[Bild: APX24910.jpg]
[-] Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
#97
(2019-10-21, 10:10)apersson850 Skrev: Bilden är från kvällen mellan två orienteringstävlingar, som har samma målplats. Vi arrangörer bor i tre vagnar nära målet, en del tävlande i husbilarna i fonden.

Är du med i Hästveda OK?
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#98
Vid Sördellen...[Bild: e0fdb7f20d6ff9a6cd3e20bf179ddea7.jpg]

Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
#99
(2019-10-21, 20:10)Ljusne-Håkan Skrev: Vid Sördellen...[Bild: e0fdb7f20d6ff9a6cd3e20bf179ddea7.jpg]

Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ser ut som du lyckats fånga ett flygande tefat i bilden

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
[-] Följande 2 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • Ljusne-Håkan, Sokrates
Svara
(2019-10-21, 20:10)LMC400 Skrev:
(2019-10-21, 20:10)Ljusne-Håkan Skrev: Vid Sördellen...[Bild: e0fdb7f20d6ff9a6cd3e20bf179ddea7.jpg]

Skickat från min SM-A600FN via Tapatalk
Ser ut som du lyckats fånga ett flygande tefat i bilden
Jo, det är en annan av de farkoster jag har. Är det bråttom nånstans åker jag i tefatet. Här hade jag kommit på att jag grillkorvarna hemma så jag måste hämta dom snabbt.

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • LMC400
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 2 Gäst(er)