Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Omröstning: Utse Årets bild 2018
You do not have permission to vote in this poll.
Panorama
16.67%
1 16.67%
Hund på semester
50.00%
3 50.00%
Dramatisk himmel
33.33%
2 33.33%
Totalt 6 röst(er) 100%
* Du har röstat för detta alternativ. [Visa resultat]

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Årets bild 2018
#1
De tre vinnarna av veckans bild som erhöll flest "Tack" går vidare till denna final där vi genom denna omröstning skall få fram årets bild 2018. Omröstningen är öppen i 30 dagar och därefter koras vinnaren.

Följande bidrag utgör topp tre och ett av dem skall koras till Årets bild 2018:

"Panorama" - Nicro
[Bild: ad80354f9a505e2d783b9c382061d43e.jpeg]

"Hund på semester" - JOCKE.F
[Bild: attachment.php?aid=94]

"Dramatisk himmel" - Nicro
[Bild: 467061d1bb146d4e5f8d71e178028e75.jpeg]
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • JOCKE.F, Månsson
Svara
#2
Glöm inte bort att rösta högst upp på sidan på den bild som du vill skall koras till Årets Bild 2018.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#3
Nu är det enbart kort tid kvar för att rösta på den bild som skall koras till Årets bild 2018.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#4
Omröstningen har stängt och nu återstår att förkunna den vinnande bilden.

Årets bild 2018 är "Hund på semester" - JOCKE.F

[Bild: attachment.php?aid=94]
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • LMC400, Nicro, yngrot
Svara
#5
Grattis Jocke!
Svara
#6
Grattis till vinsten och en skön bild på en riktig campinghund
Svara
#7
(2019-02-01, 22:02)BEAN Skrev: Grattis till vinsten och en skön bild på en riktig campinghund

Ja någon "Kamphund" är ju hon inte,men väl en "Campinghund". Big Grin
[-] Följande 1 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 2 Gäst(er)