Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veckans bild 2018
   
Njuter solnedgången över Siljan vid Sollerö Camping.
När vi inte står sommar- och vintersäsong på Sollerö Camping far och flänger vi med en VW Tiguan -21 och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT -21.
[-] Följande 4 användare säger tack till dig Chriper för detta inlägg:
  • BEAN, LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Chriper! Du koras till vinnare för veckans bild V46, med det vackra och stämmingsfulla bidraget "Solnedgången över Siljan vid Sollerö Camping".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Glöm 4-meters säkerhetsavstånd mellan husbilarna på många av ställplatserna ute i Europa. Här ett exempel från ställplatsen i Saint-Jean-de-Luz vid Biscayabukten i södera Frankrike nära gränsen till Spanien.

[Bild: JOt7i45.jpg]
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • LMC400
Svara
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Sokrates (d.v.s. mig själv)! Du koras till vinnare för veckans bild V47, med bidraget "Ställplatsen i Saint-Jean-de-Luz vid Biscayabukten i södera Frankrike nära gränsen till Spanien".

Vinsten skedde på "walk-over". En vinst är ändå en vinst Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Ladding av elbilar i Oslo, såsom det begav sig år 2012.

[Bild: FqbMdBI.jpg]
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Oj, jag kom just på att jag hade missat att utse vinnaren för vecka 48.

Grattis Sokrates (d.v.s. mig själv)! Du koras till vinnare för veckans bild V48, med bidraget "Ladding av elbilar i Oslo, såsom det begav sig år 2012".

Vinsten skedde på "walk-over". En vinst är ändå en vinst Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V49 vinnare. Får hoppas på fler bidrag under V50 i stället.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Eftersom det tydligen inte kom in något bidrag för vecka 50 heller så tänkte jag komma med ett bidrag för vecka 51.

Morgon på Sollerö Camping.
   
När vi inte står sommar- och vintersäsong på Sollerö Camping far och flänger vi med en VW Tiguan -21 och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT -21.
[-] Följande 4 användare säger tack till dig Chriper för detta inlägg:
  • BEAN, LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
Kväll i badet[Bild: 12e69a96fe2d6b248ea5ccc7283f23fe.jpg]

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
[-] Följande 2 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Chriper! Du koras till vinnare för veckans bild V50, med bidraget "Morgon på Sollerö Camping".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 2 Gäst(er)