Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ekonomi & Avkastning
#1
Börjar med en länk här till en web-sida från en bloggare som handlar om privatekonomiska tips och diverse ekonomitips.
Det kostar ingenting att läsa bloggen. Och det finns mycket information att ta del av för den som vill det.

Vill man t.ex. spara i fonder istället för på räntelösa bankkonton så görs det på bloggen varje år en sammanställning på "bra" fonder man kan välja på att spara i och här avses i första hand fonder med låga avgifter och vettiga placeringar.

Man kan ju själv göra allt jobb med att ta reda på sådant men varför uppfinna hjulet en gång till...om någon kunnig och insatt person redan har gjort allt jobb med detta och dessutom delar med sig av sin information helt gratis på nätet så varför inte...

https://rikatillsammans.se/
Svara
#2
Bug 
Ekonomi är ett av mina stora intressen och jag lägger vanligtvis ner några timmar varje dag för att hålla mig ajour med utvecklingen. Över tiden har mina informationskällor förskjutits till Brittiska och Amerikanska informationsflöden. Jag håller ett öga på "Money Week" och jag prenumererar även på några av deras nyhetsbrev, såsom "The Fleet Street Letter" och "The London Investment Alert". Av en tillfällighet såg jag "The Forecaster" när den sändes i Sverige för lite styvt två år sedan, vilket gjorde att hittade till Martin Armstrongs blog, där han delar med sig av sin enorma erfarenhet från finansmarknaderna helt gratis.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 2 Gäst(er)