Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mina favoritlåtar på svenska
#1
En av favoriterna är "Himlen runt hörnet" med Lisa Nilsson:


Här följer "Allt jag behöver" med Lisa Nilsson:


Här är "Varje gång jag ser dig" med Lisa Nilsson:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • yngrot
Svara
#2
"Vem vet" med Lisa Ekdahl:
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Hagbard, yngrot
Svara
#3
Vilken nostalgi....Kom att tänka på denna som kom ut 1966.

Man drömmer tillbaka...



(4:e försöket lyckades, glömde ta bort http//)
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • hakano, Sokrates, yngrot
Svara
#4
(2017-09-28, 16:09)Hagbard Skrev: (hur får man in bilden?)

Höger-klicka när markören är i YouTube videon och välj "Copy Video URL". Gå till ditt inlägg och "Klicka på" "Film-ikonen" (Infoga en video). I dialogrutan som kommer upp ändrar du "Välj video typ" till YouTube, sedan klistrar du in den kopierade länken från YouTube-videon i "Video URL" fältet. Klicka på "Infoga" och videon bör visas i inlägget. Skicka inlägget och du är klar.

Jag borde kanske sätta ihop en guide för hur man gör, men eftersom jag inte har hunnit översätta alla språkvariabler ännu, så är risken stor att jag får göra om jobbet när väl översättning av dessa delar är klar.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Hagbard, hakano, yngrot
Svara
#5
En annan goding...

[-] Följande 2 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • hakano, Sokrates
Svara
#6
(2017-10-01, 12:10)Hagbard Skrev: En annan goding...

Jodå, en liten goding...men undrar bara var det svenska går att återfinna någonstans? Tongue
Svara
#7
(2017-10-01, 12:10)hakano Skrev:
(2017-10-01, 12:10)Hagbard Skrev: En annan goding...

Jodå, en liten goding...men undrar bara var det svenska går att återfinna någonstans? Tongue

Från Skien i Norge född 1967, Norsk Countryartist.

Det du...Så nära... Rolleyes och så ung...
Svara
#8
(2017-10-01, 12:10)hakano Skrev:
(2017-10-01, 12:10)Hagbard Skrev: En annan goding...

Jodå, en liten goding...men undrar bara var det svenska går att återfinna någonstans? Tongue

Ha ha ha... Ja [censurerat ord]... Du är duktig...Har helt missat att det blivit en uppdelning...Får bättra mig. Big Grin

Men går inte Skandinavien bra ändå?  Sad
Svara
#9
(2017-10-01, 17:10)Hagbard Skrev: Ha ha ha... Ja [censurerat ord]... Du är duktig...Har helt missat att det blivit en uppdelning...Får bättra mig. Big Grin

Men går inte Skandinavien bra ändå?  Sad

Det gör det säkert, skandinaver är trevliga och duktiga människor. Tongue
Svara
#10
Wink

Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)