Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
Det enda ställe i Sverige som har palmer är nog Trelleborg. Men här får vi tänka oss längre söderut, känner jag.
Svara
Känns lite som Italien
När vi inte står sommar- och vintersäsong på Sollerö Camping far och flänger vi med en VW Tiguan -21 och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT -21.
Svara
Fullt möjligt. Eller Spanien, kanske.
Svara
Det går att ta sig dit med husvagn/husbil om man villBig Grin
[-] Följande 2 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Sokrates, yngrot
Svara
Utan att fuska med färja, menar du? För annars gäller det ju snart sagt var som helst.
Svara
(2020-11-16, 11:11)apersson850 Skrev: Utan att fuska med färja, menar du? För annars gäller det ju snart sagt var som helst.

Just de Big Grin
Svara
Jag förmodar att det är Adriatiska havet som syns på bilden. Dit kan man åka från Sverige utan att behöva ta någon färja. Frågan är var bilden är tagen.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • JOCKE.F
Svara
Färja kan man ta även till Gotland Rolleyes
Så fusk är det inte. Men man kanske inte behöver heller.
Svara
Adriatiska havet har jag inte besökt. Så jag ska nog avhålla mig från att gissa, för det blir just det. Gissningar.
Svara
(2020-11-16, 20:11)apersson850 Skrev: Adriatiska havet har jag inte besökt. Så jag ska nog avhålla mig från att gissa, för det blir just det. Gissningar.

Det vore skam om man måste ha besökt platsen för att var med och gissa. Google är vår vän i nöden för att kunna gaffla in var bilden kan vara tagen Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • JOCKE.F
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 29 Gäst(er)