Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
Tycker det går dåligt Huh Angry
Svara
Svår nöt att knäcka för oss som är beroende av Google Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Finns säkert med på Google med Big Grin.Och vem har sagt att det ska vara lätt.
[-] Följande 1 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
Okej då, jag har varit där några gånger.Huh
[-] Följande 1 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
Jaha då det går dåligt här så här kommer "lite" hjälp. Big Grin Floden Salzach rinner förbi orten. Tongue
[-] Följande 2 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
Kom igen nu då
Svara
För att komma vidare drar jag till med den tyska orten Freilassing som är beläget på den tyska sidan av floden Saalach, som under en sträcka utgör gränsflod mellan Tyskland och Österike. På den österrikiska sidan ligger Saltzburg. I utkanten av Saltzburg rinner floden Saalach ut i floden Salzach och gränsen mellan länderna fortsätter tills floden Salzach rinner ut i floden Inn. Därefter forstätter gränsen i floden Inn till Passau där gränsen gör en liten krubukt för att sedan forsätta följa floden Donau som floden Inn rinner ut i i Passau.

I Freilassing finns ett tågmuseum.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
(2019-11-21, 23:11)Sokrates Skrev: För att komma vidare drar jag till med den tyska orten Freilassing som är beläget på den tyska sidan av floden Saalach, som under en sträcka utgör gränsflod mellan Tyskland och Österike. På den österrikiska sidan ligger Saltzburg. I utkanten av Saltzburg rinner floden Saalach ut i floden Salzach och gränsen mellan länderna fortsätter tills floden Salzach rinner ut i floden Inn. Därefter forstätter gränsen i floden Inn till Passau där gränsen gör en liten krubukt för att sedan forsätta följa floden Donau som floden Inn rinner ut i i Passau.

I Freilassing finns ett tågmuseum.
Tyvärr inte där heller

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
Svara
Tågmuseum gillar vi  Smile
Svara
Eftersom floden Salzach rinner förbi platsen och att den även trafikeras av ånglok antar jag att platsen är belägen någonstanns mellan Slatzburg och Golling an der Salzach. I Golling an der Salzach finns det en camping (http://www.campingmartina.at/de/camping-platz/) och även en "Wohnmobilstellplatz", så jag drar därför till med att platsen är Golling an der Salzach.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 24 Gäst(er)