Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
Är det ingen som har vart och kört här? Huh .Det finns ett svensk hotell där.
[-] Följande 1 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
Kan det då vara Hotel Salzburger hof du menar så ligger det i Bad Gastein och där har man ju varit, badat och åkt skidor offpist.  Big Grin
Svara
Tyvärr Hagbard inte där Big Grin
Svara
Efter en stunds envis Googlande hittar jag ett svenskägt hotell som heter Seehof och ligger i Zell am see. Är vi hemma med kartnålen på den?

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
[-] Följande 1 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
(2019-10-18, 13:10)LMC400 Skrev: Efter en stunds envis Googlande hittar jag ett svenskägt hotell som heter Seehof och ligger i Zell am see. Är vi hemma med kartnålen på den?

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
Inte det heller Big Grin Det behöver ju inte vara helt svenskt ägt men det kan ju vara svenskt delägande i form av ingift. Cool
[-] Följande 1 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
(2019-10-20, 13:10)JOCKE.F Skrev:
(2019-10-18, 13:10)LMC400 Skrev: Efter en stunds envis Googlande hittar jag ett svenskägt hotell som heter Seehof och ligger i Zell am see. Är vi hemma med kartnålen på den?

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
Inte det heller Big Grin Det behöver ju inte vara helt svenskt ägt men det kan ju vara svenskt delägande i form av ingift. Cool
Då behöver vi fler ledtrådar.

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
[-] Följande 1 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • Hagbard
Svara
(2019-10-20, 13:10)JOCKE.F Skrev:
(2019-10-18, 13:10)LMC400 Skrev: Efter en stunds envis Googlande hittar jag ett svenskägt hotell som heter Seehof och ligger i Zell am see. Är vi hemma med kartnålen på den?

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
Inte det heller Big Grin Det behöver ju inte vara helt svenskt ägt men det kan ju vara svenskt delägande i form av ingift. Cool

Oj, nu får vi leta efter någon skild som hittat en Tyrolare i skidbackarna, kan det vara möjligt?  Huh
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
En fotbollsplan kan väl inte vara i Österrike? Finns det en tillräckligt stor platt yta för det?
Jag har för övrigt bott på Gasthaus i Schweiz, där damen som ägde stället polade med en svensk. Så allt är möjligt.
Svara
Jodå det finns en del fotbolls planer i Österrike Big Grin Nu gäller det bara hitta var Smile
[-] Följande 2 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • apersson850, Sokrates
Svara
Alpin plan

Bild från Aftonbladet
[-] Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • JOCKE.F, Sokrates
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 13 Gäst(er)