Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
(2019-08-09, 19:08)LMC400 Skrev: Kan googla fram en gissning men det känns lite fusk...

Inget fusk med att använda Google, så har jag gjort många gånger Smile

Själv kommer jag inte på något bra att söka på just nu.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Hagbard
Svara
Kan bilden vara tagen vid Borås MiniÅngloksFörening?

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
[-] Följande 2 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • Hagbard, Sokrates
Svara
(2019-08-10, 09:08)LMC400 Skrev: Kan bilden vara tagen vid Borås MiniÅngloksFörening?

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk

Måste det vara, ligger bredvid Hornbach och ovanför riksväg 40 samt spåren mot Göteborg.


http://bmas.se/joo25/
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
(2019-08-10, 09:08)Hagbard Skrev: Måste det vara, ligger bredvid Hornbach och ovanför riksväg 40 samt spåren mot Göteborg.

http://bmas.se/joo25/

Nu fick jag lära mig en del nytt. Borås Miniatyrånglokssällskap var jag ovetande om, men nu vet jag att dom är belägna nära Besikta (Bilprovningens gamla anläggning på Ramnaslätt) där jag har besiktigat bilen ett antal gånger. Jag var även helt ovetande om att Hornbach har etablerat sig i Borås med en yrkesbutik, vilket verkar vara ett nytt koncept för dem (www.market.se/nyhet/hornbach-forst-ut-nar-boras-far-ett-eget-handelsomrade-for-yrkesbutiker). Det förefaller som att Hornbach har öppnat sin yrkesbutik i Borås under sensommaren/hösten 2018 (www.bt.se/boras/hornbach-lanserar-nytt-butikskoncept-i-boras). Toppen att veta att även Hornbach nu finns i Borås, då jag kan lägga till dem till Biltema, Jula, NetOnNet, Clas Ohlson, Kjell & Co och andra affärer som jag besöker när jag åker och handlar i Borås.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • Hagbard, LMC400
Svara
Jag googlade fram den enbart med dina ledtrådar Hagbard, så segern är din

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
Svara
Det är rätt BMÅS heter föreningen nästa gång de kör är 31 augusti 12 till 15 samt 1 september 10 till 14 ..[Bild: 67e5d54d33d45c305b512430b382d9d3.jpg]

Skickat från min SM-J415FN via Tapatalk
[-] Följande 3 användare säger tack till dig yngrot för detta inlägg:
  • Hagbard, LMC400, Sokrates
Svara
(2019-08-10, 10:08)LMC400 Skrev: Jag googlade fram den enbart med dina ledtrådar Hagbard, så segern är din

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk

Ta den du och var inte blyg, du är berest nu så du borde ha mååååååånga bra foton att beskåda...  Big Grin
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
(2019-08-10, 14:08)Hagbard Skrev:
(2019-08-10, 10:08)LMC400 Skrev: Jag googlade fram den enbart med dina ledtrådar Hagbard, så segern är din

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk

Ta den du och var inte blyg, du är berest nu så du borde ha mååååååånga bra foton att beskåda...  Big Grin
Tyvärr reser vi samma väg varje år i stort sett men jag har en liten idé...

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
Svara
En plats som jag varit på ofta som barn då mina mor- och farföräldrar hade sommarhus i närheten.
Platsen är mycket populär bland skärmflygare [Bild: 358bbf358ed06a5c3d9475a109ebfa71.jpg]

Skickat från min LM-Q610.FG via Tapatalk
[-] Följande 2 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • Hagbard, Sokrates
Svara
Förstår din idé...

Den kan vara lätt så hoppas någon ny försöker så vi får lite nyare vyer att beskåda i vida världen...  Smile
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 15 Gäst(er)